onsdag 28. september 2011

Vi tørrtrener på.....

.....cupcakes! Veslejenta vår fyller 3 år neste uke, så i dag har vi planlagt litt kaker og diverse. Torgrim blir 9 år 13 dager etter Sunniva, så nå er vi virkelig inne i bursdagsmodus her:-)
Jeg fant disse "gele-tusjene" med glitterfarger på butikken i går, og rasket de med meg i farten. I dag har vi tørrtrenet med de uten frosting.

Til Torgrim sitt selskap har jeg tenkt å prøve meg på fotballmuffinsene jeg fant inne i boka til Ingrid Hancock Bjerknes.

Selvtilliten er ganske lav når det gjelder kaker, har aldri likt å bake, og det jeg prøver meg på blir ikke alltid like vellykket.....

Så vi får se hva det blir! (Mannen min er heldigvis flink til å bake, så det blir muligens han som trør til til slutt;)




Beklager litt dårlig bildekvalitet.....

Ha en fin onsdag videre!

Ps: Det er enda mulighet for å bli med i trekninga mi, ta en titt på høyresiden min:-) klem

4 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Nam nam. Det så godt ut :) Fint fat forresten!

Synnøve sa...

Herlige glitterfarger! De blir nok populære, uansett resultat :)

-monakristin sa...

bra tips! skal se etter sånne i butikken! jeg synes den cupcake-boka er såå bra! øvelse gjør mester, og jeg synes oppskriftene er så nøyaktige at hvis du følger dem så blir det er bra resultat! det er hvertfall min erfaring! :) lykke til!

Pittelitn♥ sa...

Takk for at du deltar på min giveaway :) Legger meg til som følger av din blogg, ble veldig inspirert av å kjike her inne :D Må sjekke ut trekningen din nå!