tirsdag 13. september 2011

Krans av tyttebærlyng


Mens storebror og pappa var opptatt med lekser, storesøster opptatt med veninner i nabolaget, fant jeg og veslemor ut at vi skulle ta oss en tur ut for å prøve oss på å lage en krans av tyttebærlyng. På nabotomta vår ( som ennå ikke er solgt ), er det tyttebær i store mengder, så det er veldig lettvindt å komme seg på skogstur;-)



Jeg har noen hjerteformer i stål liggende etter noen eføy. De passet utmerket som "skjelett" til kransen.

Se den utrolig flotte blomstringen på lyngen. Har nesten aldri sett maken!

Ha en herlig høst-tirsdagskveld!

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Det ble UTROLIG fint! Synd vi har innendørs inngangsdør ;)

Mine hverdager (Anne) sa...

Det ble kjempefint :) Fine bilder også :)
Ha en fin kveld ♥

Stinemorღ sa...

Så flott det hjertet ble!
Fine bilder :)

klem

Mette sa...

Hei!Tusen takk for at du vil følge meg videre!Jeg syns du har en kjempekoselig blogg,og vil gjerne følge deg også:-))

Fruehuset sa...

Hei,

Så fin blogg du har!
Likte veldig godt dette innlegget om tyttebærlyngkrans:)
Kjekt å bli inspirert.

Ha ein fin kveld
Helsing Marianne:)