tirsdag 20. september 2011

Lilla er kult!



En ny lilla lue er overlevert til go-jenta til tante <3


Niesen min er adoptert fra Kina, og hun kler lilla-fargen utrolig godt har jeg funnet ut:-) Ingrid er ivrig modell på bildet;-)

Go-jenta ble veldig fornøyd med den, og det varmer et tantehjerte:-)


I kveld har jeg sett på Sporløs, et program der vi er med når noen sporer opp sine røtter/ familie. Jeg blir like rørt hver gang. I kveld så jeg programmet sammen med storebror, og vi hadde en fin samtale rundt dette med familiebånd og tilknytning. Merker at han har reflektert endel rundt dette siden han har ei kusine som er adoptert.

 Nå venter Greys og en aldri så liten sjokolade....... (Midt i uka, hihi...............:)


Takk for all respons på give away hos meg, fortsatt mulighet til å slenge seg med!


3 kommentarer:

Audhild sa...

Kjempefin lue!
Heldige jenta som har så flink tante :)
Satt godt klistra til skjermen under sporløs her og ja, klump i halsen og tårer i øyekroken hver gang:)
Kos deg med sjokoladen, skal innrømme at det har blitt en neve m&m her ;) KLEM

Elisabeth sa...

Nydelig lue! DU er så flink!!!

Fortsatt fin uke, og kos deg med sjokolade!

Klem fra Elisabeth.

Synnøve sa...

Ja, det startet med Tore på sporet i mine barneår, på lørdagskvelden med hjemmelaget pizza som vokste i takt med klumpen i halsen! Flott lue, kan se for meg at lilla passer fint til frøkna med litt mørkere enn nordisk hud :)