søndag 25. september 2011

Hylla i stua

Hylla i stua har fått seg en ny hjerteranke. Det frisker opp med nye planter i ny og ne.



Mannen har en gryte med putrende fårikål på ovnen, og det lukter fantastisk! Mmmmm, gleder meg til middag:-)

Etter middag skal alle mann på kino og se Knerten i knipe. Vi storgleder oss alle sammen! Det er første gang Sunniva skal på kino. er veldig spent på hvordan det går. Jeg tror og håper (!) hun kommer til å sitte rolig gjennom hele filmen:-) Lillemor blir jo tross alt 3 år neste søndag, (noe vi snakker om titt og ofte, hihi)

Ha en nydelig høstsøndag videre

PS: Hjertelig velkommen til nye følgere:-)

7 kommentarer:

Randi sa...

Åå, nå fikk jeg lyst på fårikål :) Jeg er på jobb, så det blir ingen kino på oss. Men vi skal heldigvis neste fredag, må jo få med oss hvordan det går med knerten, det er så fine filmer!! Ha en fortsatt fin søndag!! :D

Trine Lill sa...

Hjerteranker er så fine!♥
KNerten ja...Skulle gjerne sett den jeg og, men litt rart å dra dit uten unger kanskje, hehe.
Kos dere!:)

Mamsens hus sa...

Fin hylle du har, og hjerteranken pyntet fint opp. :)
Ha en fortsatt fin søndag.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Høres ut som en koselig søndag hos dere.
Håper det gikk fint på kino.
Hylla var så koselig forresten
klem

Audhild sa...

Ååå, herlige detaljer på hylla!
Så fin og lang hjerteranke da!
Har ikke prøvd meg på den sorten enda jeg, men kanskje jeg bør det, var veldig søt i allefall :)
Her har vi også vært å sett knerten idag :)

God ny uke!

Stinemorღ sa...

mmm.... - syns det lukter fårik¨l hlelt hit :)

Kos dere på kino!
Tror vi også må se den filmen :)

klem

Anonym sa...

Fin hylle! Innom for første gang. Flott blogg du har med masse fint håndarbeid. Vil gjerne komme tilbake ved en senere anledning. Vi blogges :)