fredag 23. september 2011

Hvitt skjerf

Et nytt skjerf til meg selv er ferdig:-) Denne gangen har jeg hekla i hvitt (eller natur heter det vel) i alpakka. Mmmm...., deilig og mykt rundt halsen:-)



Jeg ble akkurat nå ferdig med disse søte små sokkene til den minste nevøen min. Søstera mi strikker ikke, så av og til kjøper hun garn til meg slik at jeg kan strikke litt basisplagg til ungene hennes. Det syns jeg er veldig trivelig:-) Moro å se at det blir brukt.

Hvis du vil være med på min lille "gi-bort", kan du skrive en hilsen her

God helg!



6 kommentarer:

Audhild sa...

Så fint skjerf!:)
God helg!

Kine sa...

Hei, så hyggelig at du vil følge bloggen min! Jeg hekler også masse, lite blir vist på bloggen men det kan jeg kanskje gjøre noe med? :)
God helg til deg og dine!

Fru Keilegavlen sa...

Flott skjerf og varme og gode sokkar! Eg iler inn på gi borten din. ;) Ha ein fin laurdag.

Trine Lill sa...

Så lekkert!:)
Jeg kommer liksom aldri helt i gang med strikking og hekling, men har da fått til noen skarve produkter.;)
Ha en fin lørdagskveld!:)
TL

Caroline sa...

Så ut som et hærlig skjerf!
Å det må man ha nå når kulden setter inn;)
Så snillt å strikke litt for søsteren din,strikkesokker er jo så godt og varmt for både små og store føtter:)
Ha en videre god helg!
Klem Caroline

Eli Kristin Magnussen sa...

Flotte skjerf og sokker, får aldri nok av det :D