mandag 26. september 2011

Godt igang med nytt teppe

Jeg er i gang med å hekle et nytt teppe med oldemor-ruter til mamma til jul. Hun har en gyngestol stående i stua si etter bestefaren min, og i den er det gamle teppet i fargene brun, orange, grønn og diverse.... Hun har flere ganger nevnt på at hun skulle hatt seg et nytt teppe til den, med litt lysere farger ( som passer resten av stua hennes ).


Jeg tar saken, hihi:-)

Sitter og fniser for meg selv her, for jeg gleeeeder meg sååååå til hun åpner pakken og teppet ligger der:-)

8 kommentarer:

Synnøve sa...

Dette blir bra! Ingenting er så gøy som å gi den perfekte gaven :) :)

Rigmor sa...

så koselig :) tipper hun blir kjempe fornøyd. Bestemødre er det beste som finnes, og å gjøre dem glade er ekstra stas :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig.... Dette kommer til å bli lekkert.
Har du noen god oppskrift på dette som du kan dele med meg? Tips om garn, nr på nål osv. Har lyst å prøve meg nemlig, men finner liksom ikke noe info
Ha en fin kveld
klem

Gitte sa...

Så koselig!
Du er jo bare go:)
Klem Gitte

Stinemorღ sa...

Så herlig - dette blir en super gave! Er den ikke flott den følelsen når noen skal pakke opp en gave man har laget og som passer perfekt!? :) Hun kommer til å bli kjempe glad!
Nydelige farger!

klem

Hverdagsliv sa...

Så heldig hun blir da!! Alltid kjekt å gi vekk noe en har laget selv.
Annette :)

Livy sa...

Så flink du er!! Skjønner godt at du gleder deg til hun åpner gaven!

Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

Caroline sa...

hærlige farger du bruker i lappeteppet til moren din,hun blir garantert kjempeglad for det:)
Ha en fin uke videre:)
Klem Caroline