onsdag 14. september 2011

Høst på trappa vår





Høsten er kommet hit til oss også, selv om jeg syns det er litt vemodig at sommeren er over. Høsten har også sin sjarm, lange mørke kvelder med peis, tente lys, strikking og kos:-)

Jeg har en laaang liste med strikkeprosjekter foran meg som skal bli julegaver. Søstersen ønsker seg en dress fra Nøstebarn til lillegull, mens mamma ønsker seg nytt oldemorrute-teppe til gyngestolen sin. I tillegg blir det nok litt småplagg.

Kanskje jeg viser noe allerede i morgen...?  ;-)


Fin onsdag til deg!

8 kommentarer:

HomeInTheCountrySide sa...

Så koselig inngangsparti :-)
Skikkelig høst!

Kattipuh sa...

Hei! Dette var en fin og inspirerende blogg! Har lagt meg til som følger:-) Nydelig tyttebærkrans under her.

-monakristin sa...

dette var nydelig lekkert! takk for inspirasjon :) -monakristin

deasogmia sa...

Så koselig du har pyntet!

Villasol sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Så koselig blogg du har!
Jeg slipte lett over hele spisestuen og malte 1 strøk med heftgrunn. Og 3 strøk med lady interiør tre. Ble veldig fornøyd!
Lykke til med valget!
Mvh
Ingunn

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så koselig trappa deres var nå... Skikkelig høst.
Forrige innlegg minnet meg på at jeg må ut å finne tyttebærlyng.
Ha en fin uke videre
klem

visbysjarm sa...

Hei!

Så koselig trappa og inngangspartiet ble! Og så fine trekasser! Er de kjøpt brukt? De er vanskelige å finne. Nydelige og dekorative er det altså.

Så flink du er som lager julegaver selv. Slike julegaver er så flott syntes jeg.

ha en fin dag ;-)

Caroline sa...

Så fint du hadde pyntet på trappen deres,ja nå er det virkelig høst ute...Kjempesøt krans du og jenta di hadde laget i innlegget under her;)
Klem Caroline