mandag 10. oktober 2011

Vel blåst!

I går feiret vi 9+3 årsdag!

Hipp hurra!

Storebror og lillesøster har bursdager med bare 13 dagers mellomrom i oktober (derav navnet på bloggen), så vi har hvert år feiret dem sammen. Veldig koselig. De får en bursdagskake hver med lys på, + litt andre kaker og diverse. Bursdagssang ble det også dobbelt opp med, en på norsk og en på engelsk.



Prøvde meg på Hello Kitty-cupcakes, men syns etterhvert de lignet mer på mus, hihi;) Pytt sann, lillemor var fornøyd og da er mamman det og.


Fotball er den store lidenskapen, så fotball-cupcaces var helt OK å servere i følge storebror;-)




Jippi, ny ManU-drakt!!
Med eget navn bakpå til og med! Bestefar vet hva som faller i smak:-)


I kveld har jeg hatt skikkelig data-trøbbel.... Æsj! Kjøpte meg ny bærbar for penger jeg fikk til 30-årsdagen min i sommer, og i kveld fikk jeg plutselig ikke liv i den. Rett på Elkjøp i morgen ja :-(
Ikke nok med det, jeg skulle liksom lage DET opplegget for dataundervisning til klassen min til i morgen på jobbepc-en min. Halvveis uti arbeidsøkta, ble det strømtomt, og ladern ligger på kontoret, dobbelthurra:-( Begge pc-ene mine sviktet meg altså...
Så nå har jeg desperat nok tjuvlånt mannens jobbepc til både det ene og det andre, tipper han blir superglad når han oppdager en haug med kakebilder i morgen på jobb, hihihihi...:-)


Datatrøbbel til tross, en

 fin ny uke ønskes deg og dine

4 kommentarer:

Monica sa...

TUSEN TAKK for det nydelige prinsessepannebåndet! ♥

Så fine cupcakes, - skjønner godt at de falt i smak hos de søte små! :)

Håper resten av uka byr på færre dataproblemer ;)

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye med 2 bursdagsbarn :) Så flotte cupcakes :D Hello Kitty var supersøt og en flott ide`!!
Klem Tove

Synnøve sa...

Gratulerer med bursdagsbarna :) Flotte søtsaker du viser frem, en fryd for øyet :) Ikke så enkelt med datatrøbbel, nei! Fin uke til deg, håper det løser seg :)

Stinemorღ sa...

mmmmmm.. - det så jammen godt ut!
Det ser litt ut som små mus, men det var sæ søte :)
Tenker fotball muffins var en hit!
Du er kjempe flink!

klem