fredag 7. oktober 2011

Hekla lyslykt

Det er blitt en ny lyslykt i samlinga mi:-)
Det er så moro å hekle disse, det er gjort på en times tid:) Kjekt å kunne bruke syltetøyglass til noe kreativt.




Denne lykta har fått plass på kommoden i gangen. Kommoden har jeg arva etter bestemor og er veldig glad i den.

Kardemommeloven har jeg lett veldig lenge etter her i huset. Kjøpte den da vi var i dyreparken i Kristiansand sommeren 2009, med tanke på at Sunniva skulle ha plakaten på rommet sitt. Borte ble den, og jeg ga etterhvert opp å lete.

Men i dag, skal jeg si deg, dukket den jammen meg opp på rommet til Ingrid! Hmmmmm, mystisk, hihi;)

I dag har jeg kost meg med å pynte litt i huset til søndag, da skal vi feire 9+3-årsdag. Bilder kommer i morgen.

God helg


5 kommentarer:

Unni sa...

Så koselig lyslykta ble.

Har du oppskrift på den??

Ønsker deg en fin fredagskveld.

Caroline sa...

Så koselig med slike lyslykter,gir en lun og god stemmning nå når det er så høstlig ute...Ønsker dere en god helg og kos dere med feiring:)
Klem Caroline

Lene sa...

Så fin!

Unknown sa...

Kjempefin lykt :) Kan jeg få oppskriften på denne ?

Unknown sa...

Hei. Hvilket garn har du brukt, og hvilken heklenål str ? Har du oppskrift også ;)
Utrulig fin og koselig lykt :)