lørdag 9. juli 2011

Lekestue-forberedelser.....



........må til:-)
De siste dagene har vi holdt på sent og tidlig med lekestua. Det gikk utrolig kjapt å sette den opp, det ble gjort i løpet av en dag. I går og i dag har vi holdt på med beising og montering av møbler inne.

Dette koppestellet er det veslemor som står bak:-) Jeg syns det gjør seg med hjemmelagde ting, gleder meg til å bli servert te fra dette serviset;)

I morgen skal jeg prøve å få tatt litt bilder av lekestua, selv om den ikke er helt ferdig innredet.


(Jeg merker at blogging ikke akkurat prioriteres for tiden, frister mer med lange dager ute (med bl.a lekestua;) Jeg er nok ikke alene om det vil jeg tro)


Kos dere på lørdagskvelden

3 kommentarer:

Barbro sa...

Tusen takk for kommentaren i innlegget mitt :-)

Det er gøy med lekestue og moro med egen-designet kaffeservice. Blir nok stas !!

Ønsker deg en fortsatt fin helg
Klem fra meg :-)

Livet på hauge sa...

Så koselig...hvor har du fått tak i et slikt koppesett... Det kunne jeg tenkt meg til snuppa her også. Når mannen kommer hjem fra jobb neste gang skal vi til med oppussing av lekehytta her også. Gleder meg til det....

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så gøy!

Så ut som dere har kost dere på ferie.
klem