tirsdag 19. juli 2011

Fantasitunika!



Jeg har lekt meg med denne tunikaen i det siste. Har tatt utgangspunkt i samme oppskrift som jeg brukte på de lilla tunika/kjolene. ( Har falt heeelt for den oppskriften, og siden jeg har fått den på papir av en venninne så kan jeg desverre ikke fortelle dere hvor dere får tak i den....)

Strikket den litt kortere siden jeg var ute etter en vest-variant til Sunniva denne gangen. Ble veldig fornøyd med den. Litt for vid i halsen, men ikke verre enn at et strikkbånd fikser saken:-)

Mottakeren ble strålende fornøyd. Hun har forøvrig vært på skogstur i dag, og da nøyer vi oss ikke med å plukke bare blåbæra. Hele tua rakk vi og røske opp før mamsen fikk summa seg;-)

Sommerklem fra meg til deg:-)

3 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Så søt ei lita jenta ♥ Og tunika'n ble jo kjempefin :)

Barbro sa...

Søt tunika. Og den ser jo grei og enkel ut.

Ønsker deg en fin dag videre
Klem

KnertenogKaroline sa...

Så nydelig tunika! Søte farger.:) Klem fra Lena