torsdag 11. august 2011

Ost, kjeks og vin

I går kveld var 5 nabodamer samlet hos den ene til ost, kjeks og vin/ pepsi ( 2 ammer enda, så da ble det "sympati-pepsi" på meg og, hihi. Kan ikke skryte på meg å være glad i vin egentlig ). Veldig koselig var det som alltid.

Jeg kjøpte denne søte orange minirosen i vertinnegave:-)

Nedenfor er huset vårt sett fra naboens veranda. Hekken har vokst bittelitt i sommer. Får virkelig ikke håpe brøytebilen gjør kort prossess i vinter :-/


Nå skal vi straks på fjellet og hente hjem ungene som har vært med bestemor på fjelltur i 2 døgn:-) Gleder meg.

Ha en strålende torsdag

4 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Pepsi max er mye bedre enn vin ;)

Kjempefint hus der har. Hva slags gråfarge har dere rundt vinduene?

Ha en fin dag ♥

Barbro sa...

Vi bruker også å møtes til ost,kjeks og vin. Alltid utrolig koselig.

Ønsker deg en fin dag videre
klem fra meg

Monica sa...

Alltid koselig med slike kvelder, om det så er vin eller brus! ;)

Også så fint hus som dere har! Ser skikkelig koselig ut ♥

Home sweet home sa...

Hei
Tusen takk for koselig hilsen i min blogg.:)
Flott blogg du har:)