søndag 21. august 2011

Snart klar

Vi er snart klare både for skolestart og høsten:-) Bare en god natts søvn igjen, så braker det løs for 1. klassejenta mi. Tiden går så utrolig fort! Syns ikke det er lenge siden hun kom til verden. Jeg husker den dagen som om det var i går, og i morgen er hun altså i gang med mange års skolegang. Dette blir hennes første møte med full uke (5 dager), og det er jeg veldig spent på. Regner med det går seg til etterhvert, men er forberedt på at hun kansje kan bli litt sliten i starten.

Jeg for min del er utrolig glad for at jeg har jobbet redusert mens de var små. Den tiden kommer aldri igjen! Jobbe fullt kan jeg gjøre når alle tre er store.

Nå ser jeg og lillemor fram til en fridag i uka sammen, bare vi to:-)

I kveld har jeg og de to største (en skal i 4.kl og ei altså da i 1.kl) ordna penal, sekker, bager med ekstraskift til hylla, og det er lagt klart to nye fine antekk til i morgen. Den vordende 1.klassingen måtte til og med ta en liten prøveseanse på antrekket etter hun dusja for kvelden. Bare sånn for sikkerhets skyld.....hihi;)







Jeg elsker nelliker!


Ønsker alle en fin ny ( og kjempespennede! ) uke

4 kommentarer:

tulipa sa...

Jeg har og en 1. klassing i morgen og det er STORT! Vi gleder oss og skal flagge og skolegutten skal få velge middag!
Lykke til i morgen!
:)

Bundingen sa...

For noen nydelige blomsterbilder! Lykke til med skolestarten! Jeg har tatt imot mange 1.klasser, og jeg skal love deg at det ikke bare er elevene og foreldrene som er spente og gleder seg.

Caroline sa...

Så spennende for jenta di som skal begynne i første klasse:)
Jeg er og veldig glad for å ha muligheten til å jobbe redusert nå som ungene er små...For de årene går utrolig fort,så jeg prøver å nyte mest mulig tid sammen med dem:)
Flotte nelliker du viser!
Å bruk gjerne ideen om fruktdyret i bursdagene i oktober;)
Klem Caroline

Unni sa...

Nydelige nelliker..
Det er jammen en fin blomst:)

Takk for koselige kommentarer på min blogg:)

Har lagt meg til som følger hos deg. Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og bloggen din.

Unni.