mandag 18. april 2011

Det ble noen....

......pannebånd hos meg også;) Etter inspirasjon fra Stinemor måtte jeg prøve å strikke pannebånd i perlestrikk. Det ble ett til hvert barn, og jeg ser ikke bort fra at det blir flere etterhvert (selv om pannebånd-sesongen er på hell (heldigvis, hihi))

Ingrid Elise fikk i fargen lyng

Torgrim fikk i fargen petrol

Sunniva sitt er ikke ferdig riktig enda, fargene er aqua og gammelrosa.

Søte knapper som kanskje skal få pynte opp
Knappene er ikke kommet på pannebåndene enda, usikker på om de trengs, syns de er fine nok i seg selv egentlig.
Jeg brukte rester i smart etter tunikaen jeg strikket for en stund siden, kjekt å få brukt opp litt:)

Håper alle som titter innom koser seg i påskeuka, ferie eller ei;)
Det gjør vi!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fine pannebånd og søte knapper :-)
Skikkelig fin blogg du har!

renate sa...

Pene farger på pannebåndene:) Jeg holder også på med nr 4 og 5.....Så kjekt å lage til gaver også:)

Ha en fin påske:)
Klem fra meg:)