torsdag 10. mars 2011

På pinnene....

..... har jeg denne tunikaen.

 Jeg kjenner at jeg er nede i kjelleren når det gjelder motivasjon for strikking for tida.... Det tror jeg har mye med at jeg startet på denne når jeg egentlig er litt lei av å strikke med ullgarn, altså strikke plagg med "vinterpreg" om dere skjønner. Lengter etter å starte opp med noe i lett, tynt bomullsgarn i herlige pasteller eller i skikkelig knæsje knallfarger. Har mange sånne nøster på lager, så det kan nok hende jeg setter igang snart:)

Planen er at denne tunikaen skal bli bursdagsgave til tantejenta mi som blir 6 år den 30. mars. Huff og huff, jeg får sparke meg selv bak og få opp farta, for jeg VET at denne blir kjempefin til henne:)

Ha en strålende kveld ( med pinner i hendene for min del...;)

2 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Den tunikaen blir en flott gave!
Heldige 6-åring :)
Men jeg skjønner virkelig hva du snakker om ang ullgarn og 'tunge' plagg - begynner å bli lei det selv! puh! Tiden er nok inne for myke pasteller... *drømme-drømme*

Ha en fin kveld,
klem

tulipa sa...

Hei! Denne tunikaen har jeg tenkt på lenge å strikke, men foreløpig har det bare blitt med tanken.... Veldig fin blogg du har, så jeg henger meg på:)