tirsdag 12. oktober 2010

Vimpler

I år hadde jeg lyst til å sy vimpler til bursdagsfeiringa. Har aldri gjort det før, men hoppet i det ;-)


Siden det er sønnen min på 8 og dattera på 2 som hadde felles familiefeiring, så måtte jeg sy en til hver. Fant et kjempeartig dynetrekk på Kid med monster på. Vimpelrekka ble nesten som jeg hadde sett for meg, men da jeg hadde sydd ferdig alle vimplene, og skulle til å sy de sammen, fikk jeg se at jeg hadde tenkt ( eller ikke tenkt...;) Monsterfjesa ble jo opp ned! Det var bare å riste oppgitt på hodet, og sy de sammen likevel, for monsterpynt skulle han ha :-) Pytt, pytt...... 


Vi har åpen løsning mellom kjøkken og stue, så vi fant ut at de ble mest dekorative hengende på bjelken i taket mellom kjøkken / stue. Brukte dobbelsidig hvit tape.

Ingen kommentarer: