lørdag 23. oktober 2010

Mine første grytekluter :-)

Det ble en aldri så liten bytur på oss i dag. Mannen min har vært på dugnad i lysløypa i hele dag, så det var jeg og ungene som dro til byen. De er ikke akkurat så glad i å traske butikker, så jeg bestakk de med at mamma skulle koke kakao når vi kom hjem, og da satte de seg villig inn i bilen;-) Man må være litt lur innimellom, hehe.

Vi fant mange flotte norgesglass på brukt butikken, og nå pynter de opp på kjøkkenbenken med diverse oppi.

Fant nydelige gamle serviett-holdere på samme butikk. De ble også med hjem:-)

På Nille har de fått inn nostalgiske glansbilder med julemotiv. Disse skal jeg bruke når jeg skal lage navnelapper til julegavene.


Har prøvd meg på hekling de siste dagene også, disse gryteklytene er det aller, aller første jeg noen gang har hekla! Sånn passe fornøyd med dem;-)

 Spørs om det blir noen grytekluter under treet rundt omkring hos venner og familie ;)




Til slutt slenger jeg inn et spørsmål, kanskje noen kan hjelpe meg; Jeg syns det er vanskelig å få bildene til å bli akkurat sånn jeg vil i innlegg. Kunne tenkt meg å få de til å være ved siden av hverandre ( sånn at det ikke blir en laaaang remse nedover med bilder ). Er det noe hokus pokus å få til det??





1 kommentar:

Gammel stil sa...

Sååå fine:) Sååå flink du er:)

Klem:)