fredag 14. januar 2011

Endelig fredag

Juhu, da er det helg igjen. I dag er det ekstra godt med helg, for denne uka har vært kjempetravel! Uvanlig mye stress på jobb, omgangssyke på lillemor på onsdag -torsdag, og nå i dag er storegutt febervarm. Men men,  sånn er det innimellom;)


Denne lua har jeg hekla til søstera mi. Brukte alpakka på krok nr 5. Etter dette "lueraidet" mitt sitter jeg igjen med masse restegarn, så jeg må vel komponere noen fantasiluer etterhvert;)


Må legge til noen bilder fra vinduskarmen i stua fordi orkideene mine blomstrer så fint for tida. Disse er det umulig å ta knekken på, de kommer igjen gang etter gang.  Like koselig hver gang. Den lilla fikk jeg i innflytningsgave fra en venninne i januar 2009, mens den hvite fikk jeg i barselgave (bl.a) fra mamma i oktober 2008.





Ha en god og avslappende helg!

1 kommentar:

renate sa...

Så søte orkidèer!!Kjekt når de trives. Luen ser kjempefin ut i alpakka, ikke så grov som mange andre. Må visst prøve meg på en sånn:) Ha en god kveld:)