fredag 11. mars 2011

Vår, vår, vår!

Nå om dagen lengter jeg skikkelig etter våren, og jeg vil tro jeg ikke er alene om det.
Denne våren og forsommeren (som i fjor) har vi en del prosjekter på gang: Vi har skråtomt, så det er naturligvis noen skråninger hos oss. Vi har sådd plen i alle unntatt en, for i denne drømmer jeg om en frodig skråning med masse planter og busker. Øverst skal vi ha hekk, for det blir opp mot veien. Denne våren skal vi sette såvidt igang med skråninga, jippi:)


Andre prosjekter vi har er blant anna å lage trapper i hagen, som sagt; skråtomt.
 Men det jeg gleder meg aller, aller mest til er at vi endelig skal ordne lekestue:) Jeg tror jammen mamman gleder seg minst like mye som ungene til det;)
Drømmer også om å plante mer busker, en favoritt det skal bli fler av i hagen er Syrin. *Drømme, drømme*

Gleder meg til vi endelig har bar bakke og det begynner å spire igjen!

7 kommentarer:

Caroline sa...

Koselige bilder du hadde tatt:)Å så spennende prosjekter dere har planer om i hagen da...Det krever mye planlegging når en skal anlegge hage,men en skal jo prøve å feile litt;)Det har hvertfall jeg gjort for å si det sånn,hehe...Så er det jo noe med at en forandrer stil og etter som årene går.Vi plantet syrintrær ifjor,jeg er veldig spent på åssen de har klart seg over vinteren...Lekehytte fikk vi og ifjor,den trenger litt mer pynt og stæsj i år;)Blir spennende å følge prosjektene deres:)Klem Caroline

Stinemorღ sa...

Lengter etter våren ja.... *stønn* er lei snø :)

Det blir spennende å få orden ute!
Har planer om å få orden på lekestua her også, den skal males, få gardiner osv osv :) Mange planer!

Ønsker deg en fin kveld,
klem

Heddas gode grunner sa...

:) bra med noen planer, så slipper vi å kjede oss :) Jeg gleder meg til vårvask og pynting i lekestua. Her var det nok også mamma'n som var aller ivrigst på å få bygget lekestue.. Det er jo så koselig med utelek på vår og sommer!
Koselige bilder du har tatt :)
Riktig god helg!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg og lengtar etter våren, men her laver det berre ned med meir snø..
Planane for hagen vår er mange..hehe..sidan eg knapt kan kalle det hage;) Men håper å få ordna litt i år..så får vi ta det litt etter litt:) Heldige deg som skal begynne på leikestue då. Det er noko eg og gleder meg voldsomt til å få laga til!!:)
Ha ein super dag!
Klem:)

Livet med Lillemor sa...

Ja det er vel ingen som drøymer om anna enn vår no om dagen ;) Såg i vg i går at det var spådd ein veldig mild april, så me får krysse fingrane for at det stemmer! På bloggen min har eg ei utfordring til deg :) Tar du den? Klem

-monakristin sa...

så flott du har plantet! har også kjøpt løkblomster til helgen, gleder meg til det blomstrer! ha en god helg!

renate sa...

Våren er i anmarsj, kjenner jeg. Her er det helt bart og jeg nyter det! Skjønne løkplanter, de frisker sånn opp:)

Ha en fin helg:)