onsdag 11. januar 2012

Sukkersøtt

Etter all dokkestrikkinga føler jeg behov for noe enkelt....
Et se - på - TV - samtidig - prosjekt ;-)


Dette blir et riktig så sukkersøtt prosjekt , så da kan man vel bare gjette på hvem i hustanden denne er tenkt til ;-)


Jeg har tenkt til å samle alle mine favoritt - oppskrifter i denne søte notatboka . Mange av oppskriftene bruker jeg opptil flere ganger , og det er veldig upraktisk å ha de slengende rundt på papirlapper eller utskrift fra nettet.


Så da får vi se da , om jeg er flink til å få organisert de , eller om det bare blir med tanken...
 
Ha en fin onsdag !

5 kommentarer:

Stinemorღ sa...

Det ser ut som et skikkelig søtt prosjekt - gleder meg til å se det ferdig!

Jeg har nesten helt lik bok som deg :) - skriver ned evt bestillinger der, og i går begynte jeg å skrive ned oppskrift på pulsvarmere som jeg starta på i går. Veldig kjekt å skrive ting ordentlig ned på et sted istedenfor tusen lapper :) hihihi..

Ha en fin dag!
- klem

Fru Holt sa...

Hei:) Jeg vil bare si takk for at du blogger! Henter masse inspirasjon fra hekle og strikkeprosjektene dine! Jeg følger deg. Stikk gjerne innom meg også... Ha en fin dag!
Det med en sånn bok var en veldig god ide...mulig jeg bør gjøre det samme!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lekre farger...
Ønsker deg en fin onsdag
klem

Sidsel Veierland sa...

Det er smart med en oppskriftsbok, jeg har det jeg også.
Under oppskriften noterer jeg gjerne dato og til hvem jeg har strikket - kan også være greit å huske slikt
ha en finfin dag

Randi sa...

Det ser ut som noe skikkelig søtt :-) Gleder meg til å se hva det er. De dukkene du har strikket er utrolig stilige. Tror nok jeg må strikke noen slike jeg også :-)