søndag 4. desember 2011

Juleverksted


Det er travle tider i denne førjulstiden, og jeg liker det ! Masse skal lages , gjøres , bakes , og det er juleavslutninger på rekke og rad. Jeg er jo et julemenneske , så endelig er vi her :-)

Kjøkkenvinduet har fått selskap av 3 svibler i helga , urtekrukkene er fra Perfect home sin serie kjokkenkos . Denne kjøpte jeg for noen uker siden , og dette er den 4 . delen min i denne serien.


Storesøster har invitert jentene i klassen sin til juleverksted i dag , og de storkosa seg alle 7 med forskjellige aktiviteter. De lagde:
  • Lyslykter av syltetøyglass. Vi brukte decopagelim og juleservietter. En sikker vinner !

  • Juletrepynt av trebrikke , stempel og garn til oppheng.

  • Perling

  • Julekort med glansbilder og diverse.




Alle fikk et telys hver til lykta si som vi tente rett før foreldrene kom for å hente . Vi satte dem på kommoden i gangen , og  det var så moro å se alle de søte stolte jentene når foreldrene kom og fikk se lyktene :-)

Jeg rakk ikke ta så veldig mange "stylede" bilder av verken verksted eller produkt ( merkelig, hehe..... ) , men dere får et lite innblikk tror jeg.



Ha ei koselig ny adventsuke

5 kommentarer:

Audhild sa...

Hørtes ut som en koselig søndag ja :)
Tipper jentene hadde en flott kreativ stund!

Så fin ny header da:)
God ny uke!

Randi sa...

Hei! Tenker det var moro å be inn til juleverksted ja, det er noe av det trivligste som finns. Eskil si klasse hadde det onsdag som var, og alle mødrene var med. Alle fikk lagd seg mye fin pynt :) Fin ny header har du og!! God julestemning her hos deg :) Randi.

Hannepanne sa...

Jeg elsker svibler,de er kommet frem her i huset også:)
Må si du har vært kreativ og flink med jentene:)

Klæm

Caroline sa...

Så gøy,kan tenke de koste seg hele gjengen:)
Så gøy å se hvor ivrige de søte små blir,juleverksted er jo toppers;)
Ønsker deg en fin ny uke!
Klem Caroline

Fruehuset sa...

Så koselig:)
Her var det masse julestemninig ja:)
Liker headeren din forresten!