søndag 16. oktober 2011

Prosjekter på gang


For tiden har jeg to store prosjekter på gang. Begge er ganske tidkrevende (syns jeg ihvertfall;) så  det er helt greit å ha to prosjekter gående samtidig slik at jeg kan bytte på hvis jeg blir lei. Teppet i oldemorruter er faktisk snart ferdig, er igjen bare et par rader med ruter og montering.


Det andre prosjektet mitt er heldress fra nøstebarn. Den strikkes i dobbel merino og blir kjempefin:-) Straks ferdig med ben nr to. Denne skal tantegutten min få til jul.



I dag har vi hatt 11 herlige gutter på besøk, Torgrim har feira dagen sin:-)

Nå blir det avslapping resten av dagen, og sikkert litt strikking;-)

Ha en fin kveld

10 kommentarer:

Synnøve sa...

Nydelige prosjekter du har på gang, utrolig fine farger :) Heldressen blir nok veldig populær, tror jeg :)

Anonym sa...

Kjempefine prosjekter! Var veldig fine farger i teppet. Ja, i dressen også :)

Tove `blogg verden sa...

Så nydelig teppe!!! Drømmefargene :)
Klem Tove

hjertemynthe sa...

Så flotte prosjekter du har på gang, det teppet vil pryde stort, og heldige gutten som skal få deilig hjemmestrikket fra deg! =)

Tove `blogg verden sa...

Hei igjen :)
Hærlig med hytte ja- vi er så heldige at det kun er 45 min med bil til vårt hytteparadis:) Så godt at man kan dra ddit omså på dagstur :)
Nyt den nye uken
klem Tove

Villblomsten sa...

Så flott teppe og dress :-)

og album var det mest de første barna som fikk her i huset også :-)
hihi :-)

Stinemorღ sa...

Jeg elsker disse teppene og blir like misunnelig hver gang jeg ser et, hahaha :)
Du er så flink!
klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Nydelige prosjekter! Flink du er! :)

Caroline sa...

For et flott teppe,ligger mye arbeid bak det vil jeg tro...Å heldige tanteungen din som får en slik god varm dress til jul:)
Angående pelargoniaovervintringen,så nevnte du mørkt og kaldt,å slik står mine også i kjelleren,...De liker best å stå med tørr jord,så la de tørke godt opp før du setter dem kaldt og mørkt,så de ikke råtner.De får et par skvetter vann en sjelden gang i løpet av vinteren,de klarer seg godt med det;)
Jeg klipper dem ned på våren rett før jeg tar dem opp i lyset og varmen igjen,men har og hørt noen som klipper dem ned nå på høsten før dvalen også.
Lykke til;)
Ha en fin tirsdag:)
Klem Caroline

Hannepanne sa...

Åhhh så flink du er, har og lyst å lære meg å strikke.... en dag :) NYdelige farger.

Klæm Hanne=)