lørdag 16. april 2011

God og varm på beina:)

Prosjektet mitt med fargemønster var disse tøflene:) Ikke de mest trendy kanskje, men storebror ble veldig fornøyd med nye gode tøfler. Oppskriften heter mormors tøfler, og det ser ut som de er hentet fra et Sandnes garn-hefte. Fikk oppskriften av søstra mi si svigermor, så jeg er ikke sikker.


Det var morsomt å strikke disse, gøy å prøve nye mønster:)

I dag kjøpte jeg mine første stemor, de står inne foreløpig og sprer glede. Fare for frost enda om nettene her.



I kveld blir det lørdagskos med bakt potet og godteri:-)
Klem!




3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei hei!

Flotte tøfler og flott blomster! Jeg har plantet mine ut! :-) Håper de klarer seg!

Påskeklem fra Elisabeth.

Stinemorღ sa...

Så herlige tøfler - super kule!

Deilig å få ut litt blomster - nå er det vår :)

klem

Synnøve sa...

Riktig det, dette er mormors tøfler, og husker jeg helt rett så er de fra et Sandnes julehefte :) Har strikket en del av disse, senest rundt juletider! Oppskriften har gått på rundgang i min familie, og er en av favorittene! Svigermor har fylt flere pappesker med slike! God lørdagskveld :)